Prezes Zarządu, doradca zawodowy, szkoleniowiec
Członek Zarządu, prawnik, specjalista ds. prawnych i administracyjnych, specjalista ds. rekrutacji i trener pracy.
Pracownik biurowy, specjalista ds. rekrutacji i organizacji wsparcia.
Specjalista ds. realizacji projektów, trener pracy, asystent osób z niepełnosprawnościami
Specjalista ds. realizacji projektów, asystent osób z niepełnosprawnością.
Koordynator projektów
psycholog
doradca zawodowy
Doradca zawodowy, pośrednik pracy, doradca klienta.
doradca zawodowy w Klubie Integracji Społecznej
Kierownik Klubu Integracji Społecznej w Trzebnicy.
Pracownik socjalny w Klubie Integracji Społecznej w Trzebnicy.
pośrednik pracy, trener pracy
Pracownik administracyjno-biurowy/pracownik ds. projektów
Działania Fundacji finansowane są ze środków pochodzących w przeważającej mierze z dotacji UE oraz z dotacji rządowych, samorządu województwa, samorządu gmin i powiatów.
ul. Curie-Skłodowskiej 55/61, lok. 405, 406 50-369 Wrocław
71 347 95 19
biuro@manufakturainicjatyw.pl
ul. Świdnicka 24, 58-200 Dzierżoniów
74 834 24 79
biuro@manufakturainicjatyw.pl
Prezes Zarządu, doradca zawodowy, szkoleniowiec
Socjolog, doradca zawodowy i edukacyjny, coach, szkoleniowiec. Ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania NGO (Collegium Civitas) oraz job-coaching, doradztwo edukacyjne i zawodowe (SWPS). Od 2004r. związany z działalnością w sektorze organizacji pozarządowych, autor i koordynator projektów edukacyjnych i aktywizacji społeczno-zawodowej; prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu: zakładania i zarządzania NGO, tworzenia projektów, przedsiębiorczości i zakładania działalności gospodarczej, realizacji inicjatyw społecznych oraz warsztaty i doradztwo w zakresie aktywizacji zawodowej. Jest certyfikowanym trenerem programu dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód „Spadochron”.
Członek Zarządu, prawnik, specjalista ds. prawnych i administracyjnych, specjalista ds. rekrutacji i trener pracy.
Ukończyła prawo (UWr) oraz Podyplomowe Studia Nauk o Rodzinie (PWT). Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych i organizacji pozarządowych oraz doświadczenie edukacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą w Polsce i za granicą. Prowadzi szkolenia, doradztwo i konsultacje z zakresu prawa dla biznesu i organizacji pozarządowych. Jest członkiem Zespołu ds. Rozwoju Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego.
Pracownik biurowy, specjalista ds. rekrutacji i organizacji wsparcia.
W Fundacji zajmuję się organizacją i nadzorowaniem prac specjalistów, prowadzeniem biura, działaniami promocyjnymi jak również rekrutacją. Praca ta daje mi satysfakcję, uczy pokory i wzbogaca o nowe doświadczenia. Nieustannie uczę się nowego spojrzenia na to co robię. Prywatnie lubię spędzać czas z przyjaciółmi i czytać książki. W życiu kieruje się głównie sercem, staram się spełniać marzenia i dążyć do postawionych sobie celów.
Specjalista ds. realizacji projektów, trener pracy, asystent osób z niepełnosprawnościami
Wykonywane zadania: Monitoring i kontrola etapów wdrażanego projektu, nadzorowanie realizacji wykonywanych zadań zgodnie z dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym, przygotowywanie dokumentacji do realizowanych programów. Jako trener i asystent osób z niepełnosprawnościami zajmuje się wsparciem merytorycznym i osobistym klientów, taką jak: pomoc przy realizacji zadań oraz wspieranie samoobsługi i niezależnego funkcjonowania w projekcie, otwieranie przestrzeni do osiągania nowych umiejętności, kierowanie możliwościami rozwoju, motywowanie do aktywności społeczno-zawodowej. Prywatnie: mama 3 dzieci, społecznik, bardzo aktywnie wspierająca Radę Osiedla w miejscu zamieszkania oraz Radę Rodziców przy szkołach córki i synów, z optymistycznym spojrzeniem na świat, nastawiona na pomoc potrzebującym.
Miłośniczka kwiatów, kawy i wycieczek rowerowych. Amatorka książek psychologicznych i muzyki filmowej.
Specjalista ds. realizacji projektów, asystent osób z niepełnosprawnością.
Zajmuje się sporządzaniem wniosków o płatność, obsługą systemu SL, prowadzeniem monitoringu realizacji projektów, nadzorem nad osiągniętymi rezultatami, utrzymywaniem kontaktu z przedstawicielami Instytucji Pośredniczących, udzielaniem informacji i wyjaśnień nt. realizowanych projektów, obsługą dokumentacji projektowej.
Jestem osobą odpowiedzialną szybko uczę się nowych umiejętności, lubię ciekawe wyzwania i pracę wymagającą zaangażowania. Potrafię szybko podejmować decyzje, ale w razie wątpliwości nie waham się pytać o radę współpracowników czy przełożonych. Jedną z moich zalet jest solidność w wykonywaniu wieloetapowych zadań. Chętnie pracuję zarówno w zespole, jak i przy samodzielnie prowadzonych projektach. Praca z ludźmi daje mi satysfakcję.
koordynator projektów
Mgr. socjologii, absolwent studiów MBA, przedsiębiorca. Posiada 15 letnie doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami finansowanymi z UE w tym z EFS. Zarządzała ponad 30 projektami z UE. Od 08.2019 na zlecenie Fundacji kieruje proj. „Droga do zatrudnienia” i „Wolontariat – mój pierwszy krok na rynek pracy”. Od 5 lat szkoli beneficjentów i opiekunów projektów z Instytucji Pośredniczących z zakresu poprawnej realizacji projektów, udzielania zamówień i rozliczeń w SL. Posiada doświadczenie w udzielaniu dotacji na otwieranie działalności gosp. w ramach środków z EFS.
Zajmuje się nadzorem nad realizacją projektów, monitoringiem rezultatów, sporządzaniem wniosków o płatność, nadzorem nad procedurami i pracą personelu projektów.
psycholog
Ukończyła psychologię o specjalności psychologia kliniczna na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS we Wrocławiu oraz zarządzanie, specjalność: menedżer w Unii Europejskiej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Realizowała praktyki i staże w zakresie wsparcia psychologicznego w jednostkach NFZ. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania instytucją szkoleniową oraz doradztwa rozwoju personalnego. Prowadzi zajęcia grupowe oraz konsultacje i poradnictwo psychologiczne. Prywatnie uwielbia zwierzęta, podróże i spędzanie czasu z najbliższymi.
doradca zawodowy
Ukończyła studia podyplomowe „Marketing” (AE – Wrocław), „Zarządzanie Przedsiębiorstwem” (WSZSW– Warszawa) „Zarządzanie jakością” (Politechnika – Wrocław). Uzyskała certyfikat – „Pełnomocnika Jakości”. Ukończyła szkolenie „ Doradca zawodowy”.
Prowadzi indywidualne spotkania doradcze, podczas których wspólnie z klientem określa zasoby, predyspozycje i preferencje zawodowe, możliwości i bariery w podjęciu zatrudnienia, cele zawodowe i działania potrzebne do ich realizacji. Wspólnie z klientami określa Indywidualny Plan Działania w projektach aktywizacji zawodowej.
Doradca zawodowy, pośrednik pracy, doradca klienta.
Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim z zakresu psychologii klinicznej, studia inżynierskie z zakresu marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu oraz studia magisterskie na kierunku ekonomika i zarządzanie przedsiębiorstwem na wydziale Gospodarki Narodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jest licencjonowanym doradcą zawodowym (licencja Iego stopnia wydana przez Wojewodę Dolnośląskiego). Prowadzi treningi interpersonalne, warsztaty umiejętności społecznych (m.in. radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie konfliktów, asertywność, komunikacja werbalna i niewerbalna, role grupowe), warsztaty aktywizacji zawodowej, warsztaty diagnozy predyspozycji zawodowych. Przeprowadza analizę predyspozycji zawodowych i wykonuje Indywidualne Plany Działania. Jako pośrednik pracy/doradca klienta zajmuje się organizacją staży, szkoleń zawodowych i pozyskaniem zatrudnienia przez uczestników projektów aktywizacji zawodowej.
doradca zawodowy w Klubie Integracji Społecznej
Ukończyła studia z zakresu filologii polskiej, psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, doradztwa zawodowego. Doradca zawodowy z 18-letnim stażem (Poradnia psychologiczno-pedagogiczna, Lider Klubu Pracy, Szkoła średnia, Klub Integracji Społecznej), specjalista ds. HR, handlowiec.
Kierownik Klubu Integracji Społecznej w Trzebnicy.
Dr nauk ekonomicznych, specjalizacja: polityka społeczna; autor i realizator projektów w zakresie przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu oraz edukacyjnemu dzieci i młodzieży, osób z niepełnosprawnością, podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej; badacz społeczny, doświadczenie w organizacji jednostek organizacyjnych pomocy społecznej i w zarządzaniu jednostkami administracji publicznej oraz ngo, wolontariusz w wielu ośrodkach wsparcia i organizacjach społecznych, w tym w Trzebnickim Stowarzyszeniu „Uśmiech dziecka” i Stowarzyszeniu „Aktywność Kobiet”.
Pracownik socjalny w Klubie Integracji Społecznej w Trzebnicy.
Pracownik socjalny w Centrum Wsparcia – Schronisko dla osób Bezdomnych we Wrocławiu, osoba z wieloletnim doświadczeniem w zakresie pracy socjalnej w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej i ośrodkach wsparcia oraz aktywizacji i reintegracji osób wykluczonych ( w tym osób bezdomnych, zagrożonych ubóstwem, przemocą, niepełnosprawnością etc.).
specjalista ds. HR, kadr-płac
Moja przygoda w Fundacji Manufaktura Inicjatyw rozpoczęła się od strony uczestnika projektu, w którym skorzystałam ze szkolenia zawodowego, stażu oraz zatrudnienia subsydiowanego. Obecnie jestem pracownikiem IBIS Instytut Badań i Szkoleń Robert Chrupcała i na co dzień współpracuję z Fundacją w realizacji projektów aktywizacji zawodowej.
Zajmuję się organizacją szkoleń i staży, sporządzaniem dokumentacji, bezpośrednim kontaktem z pracodawcami oraz uczestnikami projektów.
Pracownik administracyjno-biurowy/pracownik ds. projektów
Wcześniej uczestnik projektów „Od Bierności do Aktywności” i „Droga do Zatrudnienia”, stażysta. Zatrudniony od czerwca 2021 r. Zajmuje się prowadzeniem biura we Wrocławiu, obsługą klientów Fundacji, obsługą dokumentacji stażowej i szkoleniowej w projektach, rekrutacją do projektów, współpracą z instytucjami