Prezes Zarządu, doradca zawodowy, szkoleniowiec
Członek Zarządu, prawnik, specjalista ds. prawnych i administracyjnych, specjalista ds. rekrutacji i trener pracy.
Pracownik biurowy, specjalista ds. rekrutacji i organizacji wsparcia.
Specjalista ds. realizacji projektów, trener pracy, asystent osób z niepełnosprawnościami
Specjalista ds. realizacji projektów, asystent osób z niepełnosprawnością.
Koordynator projektów
psycholog
doradca zawodowy
Doradca zawodowy, pośrednik pracy, doradca klienta.
doradca zawodowy w Klubie Integracji Społecznej
Koordynator projektu, doradca zawodowy
Kierownik Klubu Integracji Społecznej w Trzebnicy
pośrednik pracy, trener pracy
Pracownik administracyjno-biurowy/pracownik ds. projektów
pracownik socjalny
pracownik administracji biurowej
Pracownik administracyjno-biurowy/pracownik ds. projektów
pracownik socjalny
ul. Curie-Skłodowskiej 55/61, lok. 405, 406 50-369 Wrocław
71 347 95 19
biuro@manufakturainicjatyw.pl
ul. Szkolna 9, 58-200 Dzierżoniów
514 810 366
biuro@manufakturainicjatyw.pl
Prezes Zarządu, doradca zawodowy, szkoleniowiec
Socjolog, doradca zawodowy i edukacyjny, coach, szkoleniowiec. Ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania NGO (Collegium Civitas) oraz job-coaching, doradztwo edukacyjne i zawodowe (SWPS). Od 2004r. związany z działalnością w sektorze organizacji pozarządowych, autor i koordynator projektów edukacyjnych i aktywizacji społeczno-zawodowej; prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu: zakładania i zarządzania NGO, tworzenia projektów, przedsiębiorczości i zakładania działalności gospodarczej, realizacji inicjatyw społecznych oraz warsztaty i doradztwo w zakresie aktywizacji zawodowej. Jest certyfikowanym trenerem programu dla osób planujących karierę, szukających pracy i zmieniających zawód „Spadochron”.
Członek Zarządu, prawnik, specjalista ds. prawnych i administracyjnych, specjalista ds. rekrutacji i trener pracy.
Ukończyła prawo (UWr) oraz Podyplomowe Studia Nauk o Rodzinie (PWT). Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych i organizacji pozarządowych oraz doświadczenie edukacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą w Polsce i za granicą. Prowadzi szkolenia, doradztwo i konsultacje z zakresu prawa dla biznesu i organizacji pozarządowych. Jest członkiem Zespołu ds. Rozwoju Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego.
Pracownik biurowy, specjalista ds. rekrutacji i organizacji wsparcia.
W Fundacji zajmuję się organizacją i nadzorowaniem prac specjalistów, prowadzeniem biura, działaniami promocyjnymi jak również rekrutacją. Praca ta daje mi satysfakcję, uczy pokory i wzbogaca o nowe doświadczenia. Nieustannie uczę się nowego spojrzenia na to co robię. Prywatnie lubię spędzać czas z przyjaciółmi i czytać książki. W życiu kieruje się głównie sercem, staram się spełniać marzenia i dążyć do postawionych sobie celów.
Specjalista ds. realizacji projektów, trener pracy, asystent osób z niepełnosprawnościami
Specjalista ds. realizacji projektów i organizacji wsparcia, trener i asystent osób z niepełnosprawnościami, koordynator projektu ”Pokonać bariery”, z 5 letnim doświadczeniem w realizacji projektów aktywizacji społecznej i zawodowej, duża praktyka w pracy z osobami z niepełnosprawnościami i w kryzysie psychicznym, zajmowanie się wsparciem merytorycznym i osobistym klientów oraz organizacja i nadzorowanie pracy specjalistów.
Prywatnie: mama trójki wspaniałych dzieci, wolontariusz, działacz społeczny, z optymistycznym spojrzeniem na świat, z nastawieniem na pomoc potrzebującym, lubiąca się uczyć i zdobywać nowe doświadczenia.
Miłośniczka kwiatów, kawy, wycieczek rowerowych i spotkań z przyjaciółmi. Amatorka książek psychologicznych, muzyki filmowej i tanecznej.
Specjalista ds. realizacji projektów, asystent osób z niepełnosprawnością.
Zajmuje się sporządzaniem wniosków o płatność, obsługą systemu SL, prowadzeniem monitoringu realizacji projektów, nadzorem nad osiągniętymi rezultatami, utrzymywaniem kontaktu z przedstawicielami Instytucji Pośredniczących, udzielaniem informacji i wyjaśnień nt. realizowanych projektów, obsługą dokumentacji projektowej.
Jestem osobą odpowiedzialną szybko uczę się nowych umiejętności, lubię ciekawe wyzwania i pracę wymagającą zaangażowania. Potrafię szybko podejmować decyzje, ale w razie wątpliwości nie waham się pytać o radę współpracowników czy przełożonych. Jedną z moich zalet jest solidność w wykonywaniu wieloetapowych zadań. Chętnie pracuję zarówno w zespole, jak i przy samodzielnie prowadzonych projektach. Praca z ludźmi daje mi satysfakcję.
koordynator projektów
Mgr. socjologii, absolwent studiów MBA, przedsiębiorca. Posiada 15 letnie doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami finansowanymi z UE w tym z EFS. Zarządzała ponad 30 projektami z UE. Od 08.2019 na zlecenie Fundacji kieruje proj. „Droga do zatrudnienia” i „Wolontariat – mój pierwszy krok na rynek pracy”. Od 5 lat szkoli beneficjentów i opiekunów projektów z Instytucji Pośredniczących z zakresu poprawnej realizacji projektów, udzielania zamówień i rozliczeń w SL. Posiada doświadczenie w udzielaniu dotacji na otwieranie działalności gosp. w ramach środków z EFS.
Zajmuje się nadzorem nad realizacją projektów, monitoringiem rezultatów, sporządzaniem wniosków o płatność, nadzorem nad procedurami i pracą personelu projektów.
psycholog
Certyfikowany praktyk dialogu motywującego, trener umiejętności społecznych, trener regulacji emocji.
Ukończyła psychologię kliniczną na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Jest certyfikowanym Praktykiem Dialogu Motywującego PIDM (Motivational Interviewing Treatment Integrity Certification no 19/DSW/202). Stale rozwija swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach w obszarze pomocy psychologicznej/psychoterapeutycznej, a także na studiach podyplomowych na kierunku psychotraumatologia (UNS Łódź) oraz warsztatach terapii koherencji i rekonsolidacji pamięci prowadzonych przez dr Michała Jasińskiego – certyfikowanego trenera i współpracownika naukowego Coherence Psychology Institute.
Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi, Przychodni Zdrowia Psychicznego i Terapii Uzależnień w Bielawie, Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Dzierżoniowie. Aktualnie prowadzi pomoc i terapię psychologiczną m.in. w Fundacji Manufaktura Inicjatyw we Wrocławiu, Środowiskowym Domu Samopomocy w Dzierżoniowie, Przychodni Rodzinnej w Bielawie, Poradni PSYCHE w Wałbrzychu.
Pracuje z młodzieżą i osobami dorosłymi integrując metody dialogu motywującego, poznawczo-behawioralne oraz koherencji. Kieruje się zasadą, że nie istnieje jedna obiektywna i właściwa wersja rzeczywistości, każdy człowiek jest wyjątkowy w swoim postrzeganiu, natomiast drogą do jego wsparcia jest głęboka empatia, autentyczność i akceptacja.
doradca zawodowy
Ukończyła studia podyplomowe „Marketing” (AE – Wrocław), „Zarządzanie Przedsiębiorstwem” (WSZSW– Warszawa) „Zarządzanie jakością” (Politechnika – Wrocław). Uzyskała certyfikat – „Pełnomocnika Jakości”. Ukończyła szkolenie „ Doradca zawodowy”.
Prowadzi indywidualne spotkania doradcze, podczas których wspólnie z klientem określa zasoby, predyspozycje i preferencje zawodowe, możliwości i bariery w podjęciu zatrudnienia, cele zawodowe i działania potrzebne do ich realizacji. Wspólnie z klientami określa Indywidualny Plan Działania w projektach aktywizacji zawodowej.
Doradca zawodowy, pośrednik pracy, doradca klienta.
Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim z zakresu psychologii klinicznej, studia inżynierskie z zakresu marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu oraz studia magisterskie na kierunku ekonomika i zarządzanie przedsiębiorstwem na wydziale Gospodarki Narodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jest licencjonowanym doradcą zawodowym (licencja Iego stopnia wydana przez Wojewodę Dolnośląskiego). Prowadzi treningi interpersonalne, warsztaty umiejętności społecznych (m.in. radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie konfliktów, asertywność, komunikacja werbalna i niewerbalna, role grupowe), warsztaty aktywizacji zawodowej, warsztaty diagnozy predyspozycji zawodowych. Przeprowadza analizę predyspozycji zawodowych i wykonuje Indywidualne Plany Działania. Jako pośrednik pracy/doradca klienta zajmuje się organizacją staży, szkoleń zawodowych i pozyskaniem zatrudnienia przez uczestników projektów aktywizacji zawodowej.
doradca zawodowy w Klubie Integracji Społecznej
Ukończyła studia z zakresu filologii polskiej, psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, doradztwa zawodowego. Doradca zawodowy z 18-letnim stażem (Poradnia psychologiczno-pedagogiczna, Lider Klubu Pracy, Szkoła średnia, Klub Integracji Społecznej), specjalista ds. HR, handlowiec.
Koordynator projektu, doradca zawodowy
Absolwent Pedagogiki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Animacji Społeczno Kulturalnej w Państwowej Pomaturalnej Szkole Animatorów Kultury „SKIBA”. Koordynator projektów unijnych nieprzerywalnie od 2012 roku. Zajmował się min.: koordynacją projektu „indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III wrocławskich szkół podstawowych” i wieloma innymi na rzecz osób niepełnosprawnych, bezrobotnych i poszukujących pracy. Prowadzi działalność społeczno-kulturalną jako Prezes Stowarzyszenia Kulturalnego „Bez Ciśnienia” w północnej części Wrocławia. W Fundacji Manufaktura Inicjatyw koordynuje projektem „Praca bez granic”. Jego hobby to muzyka i podróże.
Kierownik Klubu Integracji Społecznej w Trzebnicy
Sylwia Karpowicz, absolwentka Politechniki Wrocławskiej, posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu personelem i organizacją, manager w agencjach zatrudnienia i sieciach sprzedaży, specjalista ds. administracji, w Fundacji kieruje Klubem Integracji Społecznej w Trzebnicy.
specjalista ds. HR, kadr-płac
Moja przygoda w Fundacji Manufaktura Inicjatyw rozpoczęła się od strony uczestnika projektu, w którym skorzystałam ze szkolenia zawodowego, stażu oraz zatrudnienia subsydiowanego. Obecnie jestem pracownikiem IBIS Instytut Badań i Szkoleń Robert Chrupcała i na co dzień współpracuję z Fundacją w realizacji projektów aktywizacji zawodowej.
Zajmuję się organizacją szkoleń i staży, sporządzaniem dokumentacji, bezpośrednim kontaktem z pracodawcami oraz uczestnikami projektów.
Pracownik administracyjno-biurowy/pracownik ds. projektów
Wcześniej uczestnik projektów „Od Bierności do Aktywności” i „Droga do Zatrudnienia”, stażysta. Zatrudniony od czerwca 2021 r. Zajmuje się prowadzeniem biura we Wrocławiu, obsługą klientów Fundacji, obsługą dokumentacji stażowej i szkoleniowej w projektach, rekrutacją do projektów, współpracą z instytucjami
pracownik socjalny
Katarzyna Dudziak – dyplomowany pedagog edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, ukończone studia podyplomowe z zakresu Pedagogiki specjalnej, Arteterapii, Socjoterapii i Seksuologii. Terapeuta rodzinny z doświadczeniem pracy z rodzinami wykluczonymi i zagrożonymi ubóstwem. Animator kultury.
pracownik administracji biurowej
Moja współpraca z Fundacją zaczęła się od uczestnictwa w projekcie. Jestem osobą z niepełnosprawnością i długo szukałam instytucji, która zajmuje się pomocą oraz wsparciem w poszukiwaniu zatrudnienia dla takich osób. Podczas udziału w projekcie skorzystałam z bezpłatnego szkolenia, warsztatów aktywizacji zawodowej oraz pół rocznego stażu zawodowego. Od czerwca 2022 roku zajmuje się prowadzeniem biura w Dzierżoniowie, przyjmowaniem klientów, obiegiem dokumentów , organizowaniem warsztatów oraz szkoleń , pomocą przy realizowanych projektach. Dzięki Fundacji udało mi się ukończyć kurs asystenta osoby niepełnosprawnej oraz trenera pracy osoby niepełnosprawnej, gdzie również realizuje się w tych kierunkach. Na co dzień jestem szczęśliwą mamą oraz żoną, pozytywnie patrzącą na życie. Doceniam każdą chwilę i dziękuję za każdy następny dzień.